Sunday 19 August 2007

Zakaj blogiram



Post nima veze s famoznim uvodnikom Sabine Obolnar v Oni. Res mi dol visi kaj si misli ena shujšana in z moje strani nič kaj preveč oboževana kolumnistka.

Blogiram, ker imajo nekateri vrtove in svojo frustracijo sproščajo ob grmičkih domačih malin. Jaz imam rajši čiste nohte in neumnosti pišem sem. Pričakujem, da se bodo ljudje, ki jih moje mnenje o nič kaj pereči temi, ki očitno žuli le mene, samodejno odstranili z mojega vrtička. S tem ne mislim, da se morajo odstraniti. Ampak dokler sem gospodarica mojih malin, bom na svoji zemlji, pardon, blogu zagovarjala tezo, da svet ni popoln.

Amen.

2 comments:

krtek said...

Jst bi tudi maline jedel. Se jih da dobit en jogurtov lonček?

Eppy said...

ko me bo manija bloga minila se preusmerim na gojenje malin :)