Thursday 23 August 2007

Tri, dva, ena...

Še uro sem najstnica, ob polnoči obrnem številke.

Upam, da me ne bo zagrabila podobna depresija, kot me je ob prelomni osemnajstici. Raje imam manj stresne rojstne dneve. Recimo 19. mi je bil všeč. Ne 20, niti 18. Tak fajn. Nihče se ne čuti dolžan imeti sentimentalnih govorov.

Grem uživat zadnje vzdihljaje official emo obdobja. Depresivna muzika, smiljenje samemu sebi, kregarije z mamo/bratom, nepojasnjeni napadi joka, čokolada.

+ slikca MYTiXu za osvežitev spomina, kako je biti najstnik (slavil je pred nekaj dnevi)
Šmrc, še malo in si bom morala spomin osveževati tudi sama.


Vir: Toothpaste for Dinner / Outline of Teenage Years

4 comments:

krtek said...

Vse najbulše!

Ti pa ne zavidam. :-p

Eppy said...

hvala hvala hvala

sej 20 se je izkazalo za bolše od 18

krtek said...

sej bo pa 21 spet blj groznih. ;)

Eppy said...

Ja sam 21ka prnese polno dobrega - lahko pijem v pubih v Angliji

20ka razen dvojke spredaj ne prinese ničesar