Thursday 14 February 2008

Tako rada

bi napisala kaj nenavadno bistroumnega. Kaj ko imam probleme še z opisom na obrazknjiga in msnju.

Odločam se med tem, da bi se zvlekla v kuhno in si spackala eno super močno brozgo, ali ostala tukaj na postelji z mojim pretežno umirajočim hapejem in zaspala z njim v naročju. Kouter sem delila na pol (zelo sv. Jurij indeed). V noge me zebe, ne vem kje so štumfi. Grlo me boli, Angali so tam daaaaaleč na drugem koncu moje minuskulne izbice. Načrtovan učno-jedilni krožek je propadel, ko je po obilnem jedilnem delu kolegica zaspala na kavču (ona je berač iz zgodbe o sv. Juriju). Lahko bi jo recimo zbudila in zahtevala, da mi dela družbo. Jedilni krožek je danes obravnaval pašto z gamberi in smetano. Malo gamberov, dosti smetane. Dosti kalorij.

Če napišem spisek stvari, ki jih moram še opraviti pred spanjem se mi bo zmešalo. Igram se z mislijo, da si ne bi spucala čevljev. In da bi šla jutri na faks v trenerki. Plišasti.

Dovolj bodi teh vražjih blodenj. Kava!

No comments: