Monday 25 February 2008

Got štrom?

Odkar sem na začasnem delu v tuji Ljubljani mi je hapejček dobro služil. Po letu in pol, ko bi ga dejansko potrebovala za kaj več kot maile, neumnosti a.k.a. blog in gledanje slikc iz rdeče preproge Oskarjev, mi je crknu adapter (al kako se reče tistemu kablu s škatlo gor).

Štrom? Anyone?


Moja filozofija glede okvar je običajno: "Če je samo začelo, bo tudi samo končalo." Tokrat očitno ne bo samo končalo (oz. spet začelo delati), ker je minilo že _____ (me je sram povedati koliko časa sem odvisna od tujih kablov, sploh je problamatična navedba časovne enote - namig: številka ni ena in enota ni dan), zato se bom ju3 podila po beli LJ in iskala štrom, ki bi delal in ne bi stal več kot mesečna najemnina, hvala.

EDIT: V peaku informacijske krize sem se zavedla, da sem doma pustila tudi polnilec za telefon. Neee.

1 comment:

Eppy said...

Pa kaj je z mano/blogspotom narobe, da je spodnji del besedila tako grdo speštan?