Saturday 12 April 2008

Ena medicinska

Deppy pravi:
dala kri
preživela
zdej imam 5 kvadratnih cm hematoma

Rok B pravi:
wow
pridna
vse za višje dobro

Deppy pravi:
pravnikov ni blo, razen predsednik našega štud. sveta, ki je pršu samo se slikat in na panin

Rok B pravi:
KOMENTAR O PREDSEDNIKU ŠTUDENSKETGA SVETA PF LJ - CENZURA

Deppy pravi:
una zdravnica je neki jamrala da bom gvišno se sesedla
ma pol ku sm pojela panin, jogurt, brioš, japko, kavo in sok sm bla ko nova

Rok B pravi:
uf, to je pa bil obrok
samo, zakaj pa toliko komplicirajo? saj niste ravno anoreksicne (mišljeni sva M., pobudnica akcije Pejmo dat kri, in jaz; tako draga M., da ne boš jamrala, da te nikoli ne omenim da tem super branem blogu)

Deppy pravi:
ma sm se prpravla, puder rešuje, jz sm si ga dala dosti

Rok B pravi:
hehe

Deppy pravi:
ja ker 1x so me že zavrnli
ker nism nč jedla uno jutro in je bil nizk prtisk
sam imam zmeri nizkega, in ne padam skp kr tku vsak dan za malo popestritve
sam una panična zdravnica me ni vzela
sm se počutla zelo nekoristno, sam snedvič sm vseeno pojedla

Rok B pravi:
vsaj zastonj si jela

Deppy pravi:
zdej sm pa jedla in se napudrala in nism pala skp
medtem ko se je enmu 80kilskemu tipu zravn mene zavrtelo
in še na faks sm pršla z unim rumenim trakom
in vsi: nee kaj je s tabo
in jz: ma, sm dala kri
in vsi: UUUUUU
dobr dan je bil tisto

Rok B pravi:
napiši kaj na blog

Deppy pravi:
bom ja
morda bom kr kopipejstala od tle
če doloviš

Rok B pravi:
torej si si malo napumpala ego na racun dobrodelnosti. lepo.

Deppy pravi:
ja, v resnici sm dobrodelna samo zato, ker se pol JZ bolše počutm

Rok B pravi:
ma ja, ti kar

Deppy pravi:
ali kot bi reku Hobbes: v osnovi smo vsi slabi

Rok B pravi:
saj to je vecina ljudi

Deppy pravi:
ja sej se počutš dobro, samo pomoje bi blo isto dobro če bi šla direkt domov
sam za vsak slučaj sm se šla pokazat na faks

Rok B pravi:
uf

Deppy pravi:
nč, jz bom to kopipejstala na blog, ker se mi zdi odličen sestavek

Rok B pravi:
kar daj

Tako. To je odličen sestavek o krvodajalski akciji (ŠOU je from time to time korsiten), ki sem se jo udeležila na pobudo M (no, še enkrat si omenjena na tem supar branem blogu, a zdaj je ok?). Hobbes se je na msn pogovoru znašel, ker smo o njem debatirali ob neki jako kunštni priliki in me je nekdo obsodil, da delam dobra dela iz egoističnih vzgibov. Grrr.

Hvala Roku B za dovoljenje za postanje, sicer pa je itak 90% besedila mojega (včasih se zavem, da sem ena navadna dosadna važička, recimo zdaj, ko gledam količninsko razmerje najinega besedila).

In doživela sem zmago nad institucionalno mašinerijo Zavoda za tranfuzijo. 120/75 pritiska. Prehlad. Cincanje zdravnice. Pa vseeno ne duha ne sluha o skuppadanju.

3 comments:

Αναμαρια said...

Kri v vrečko! Čestitke.

Pri meni se je obvestilo o ŠKA valjalo po inboxu.

misel #1: hm, sem zravn, pa itak nimam zadržkov ob gledanju svojega krvoteka in še krvno skupino bi izvedela. fajn. bom šla.
misel #2: ŠH, že n-krat me ni bilo na predavanjih _, res se ne sme zgoditi n+1-ič.
misel #4: _ gleda predavanja.
misel #5: ma ob osmih zjutraj ali kaj? sej so _ :(
torek ob odprtju oči, misel #6: kolk je že ura?! _! Spet nisem šla na predavanj iz _. _!

Misija ni uspela. Toliko o članih ŠS ;)

Jotaeater said...

čestitke! sej o postu, jim nisi razlagala? ;)

Eppy said...

Ne ne ne, včasih znam precenit, da je pametneje biti tiho.

Sploh pa je post že zdavnaj mimo. In vmes je bila velika noč. In ostanki od velike noči (pred tremi dnevi sem pojedla zadnjega čoko zajca.