Friday 28 March 2008

Haha hehe hihi hoho (ok, huhu pa ne)

Ker je smeh pol zdravja sem zadnja dva četrtka preždela na super zabavnih dogodkih. Prejšnji teden medfakultetni Impro battle v KUD-u. Dve tekmi, lepo prosim. Ena za drugo. Štiri ure režanja. Ni bolj prijetnega treninga za trebušne mišice.

In včeraj Komikaze v Gromki. O ja, tudi tukaj smo se gromko smejali. In ja, na Metelkovo hodim enako oblečena kot na fax. Bravo jz. Ne, resno, nimam arafatke. Kakorkoli že, Komikaze sem gledala že lani, v šovu Stati in obstati. Včeraj pa v frišni izvedbi šova Akcija! Še vedno mi je najljubši Perica. Dobesedno sem padala iz improviziranega stola (neke stopničke tam v čošku). Gromka je bila nabita in mi smo bili pozni, ker na Metelkovi ziher ne bodo začeli točno (ah, stereotipi).



Kdor jih je zamudil ima popravni izpit 5.4. Priporočam.

Da pa ne bomo premalo resni... Po enem letu sem spet poslušala UPOL (Univerzitetni pihalni orkester Ljubljana). Potem sem pod tušem brundala Nessun dorma in razne zimzelene (pa kaj je to za en izraz) melodije Queenov, ki so jih spet predstavili v fantastični The Queen Simphony. Ja luštno, pobje pa dečve dobr pihajo, jaja. LUUUštn.

Note: Krtek, prosim opazi, da v tem postu hvalim VSE, brez ironije in cinizma. Priti kul ha?

2 comments:

krtek said...

Opaženo. Bom zabeležil v kartoteko. :)

Ugotavljam, da bi se tudi sam lahko kdaj kaj "kultiviral."

Eppy said...

Ja, zahmašno obleko vn (a.k.a. obleko od maturanca) vn in bodmo kultivirani kultivatorji.