Saturday 22 March 2008

Šnel post

Nisem versko blazna, ampak dveh pravil se sveto držim
  1. post na pepelnično sredo
  2. post na veliki petek
In letos sem se, da bi se izognila moralnemu mačku (ja, delo na osmici včasih pomeni protimoralno razpečevanje mesa), postila cel teden. Od ponedeljka. Lepo prosim, nič mesa, nič sladkarij in nič alkohola. 40-dnevni post v 5 dneh, ker je manko vseh treh dobrin huda reč. Nisem mesojedec, niti nimam pivskih ambicij, ampak zaradi moje odločitve sem bila svoje živce hraniti z ogabnimi žaltavimi oreški, better known as študent futer (ker je to edina hrana, ki jo nudijo avtomati poleg čokoladic). In danes sem preživela 10 ur med mesom, vinom in hamanjama orehovimi štruklji, jedla sem pa le sir, kruh in jabolka. In jutri bo ista pesem, ker sem predstavnica ločine ziher je ziher in se vedno postim do vstajenja (torej do velikonočnega zajtrka nič šunke). Nič nas ne sme presenetiti.

In zaboga, post ni dieta!

No comments: