Sunday 9 March 2008

37.7

Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje imela vročino. Ponavadi samo kihcam in šmrcam, posebej med izpiti, ko se hranim z nič vitamini in veliko pašte. V gripo so me spravili moja mati, ki so kašljali vame med najinim bližnjim srečanjem z birokracijo.

Je pa očitno bolezen edina stvar, ki me prisili, da si privoščim več spanja kot tistih povprečnih šest ur dan. O ja, kouter it is. In filmi, filmi, filmi. Hotel Rwanda in Vera Drake sta se doma valjala že dogo časa in sta bila visoko na spisku must-see filmov. Four Brothers mi je podtaknil brat.

3 comments:

krtek said...

Želim ti čim prejšnje ozdravljenje. Ti pa pridno čajčke pij pa lekadole jej. :)

Eppy said...

Hvala dohtar, Sicer pa sem pripadnica Daleron sekte.

Αναμαρια said...

Za protiutež temačne Vere Drake ti priporočam kitschy Juno :)