Sunday 23 March 2008

Sodni dan?

Ne, samo velika noč. Ker sem včeraj zvečer zamudila vstajensko mašo v domači cerkvici sem se morala peljat na tisti del Krasa, kjer od kraške klime ostane samo burja (in nič miline). Med mašo je grmelo, moj brat (rojen meteorolog) je rekel, da bo med mašo snežilo. Očitno bo zamenjal Pečenkota, ker sem domov vozila po 5 cm snega (prvič v življenju, lepo prosim). Pri nas doma je samo rosilo. Al Gore nas bo ubil, ker smo sfuzlali mikroklimo.

Še ena velikonočna (iz bere Izzardovih best of)

"Remember kids, Jesus died for your sins."
"Yeah, it's great."
"No it's bad."
"Oh yes, it's bad. Whatever, just keep giving me this eggs."

2 comments:

krtek said...

Kje pa si naletela na sneg? Jaz sem po 5cm snegu vceraj vozil skozi Šmarje in šmarske ovinke. Začelo pa se je žev kriških borih. Prava popestritev. :)

Eppy said...

Sežana je ta grozni kraj brez miline. In ja, šmarski ovinki so bli. Bičiz.