Monday 24 September 2007

Inventiva

Prejšnji teden sem si kupila kopijo mojih Adidask (tactic low, zaljubljena v njih). Zdaj imam torej rjave in modre Z ZLATIMI ROŽICAMI GOR (zelo pravna fakulteta like). Stvar se mi je zdela vredna zgražanja, ampak ne zaskrbljujoča, dokler nisem naredila analize garderobe.

Danes sem si v H&M-ju kupila dve bluzi. Eno, identičnega kroja in podobnega vzorca (rožice kamor pogledaš) imam v omari.

Poleg tega sem prejšnji teden kupila dve enaki majici v Zari (pink in rumeno-siva izvedba).

Imam dvoje enakih H&M Divided hlač (rjava in karirasta siva varianta). DANES SEM SI OGLEDOVALA TRETJE. In skoraj bi kupila še kopijo plišaste trenirke, le da v melancan barvi. Še bliže sem bila nakupu dodatega šala (kopija rdečega, ki ga že imam).

H&M t-shirtov ne štejem več. Puloverjev niti.

So trenutki, ko se zavem, da je moje življenje ena sama rutina.

No comments: