Sunday 23 September 2007

Got milk?

Včeraj, medtem ko sem čez ploščad (ultimate place za snemanje edgy spotov in reklam) pred Cankarjevim domom (na poti iz CTKja da dnevno dozo cukra/kave v Maxija) me je ustavila gospodična in me vprašala, če bi bila statist, ker snemajo reklamo za Ljubljanske mlekarne.

Gotovo jo je očaral moj oldtajmerski gnil zelen reklc, ki paše na njihove embalaže (zelene). Čudi me, da ni opazila podočnjakov, mastnih las, mozoljev, razširjenih por, lično zamašenih z umazainjo (a.k.a. ogrci) itn.

Ali so bili res dišperati, ali pa sploh ne zgledam tako slabo. (Nagibam se k prvi možnosti.)

Seveda sem zavrnila.

In če pomislim, da bi lahko bila next Britney Spears.

2 comments:

Vito said...

joj si boring
lhko bi se dala zravn

Eppy said...

Ja vem ja.
Nekdo je uporabil besedo ZAPIFLANA.