Friday 26 October 2007

KAO plesna KAO ustvarjalnost KAO mladih

Prejšnji vikend sem si šla ogledat republiško srečanje top mladinskih plesnih skupin, ki so bile izbrane iz regijskih srečanj. Pompozna stvar za nas luzerje, ki se ukvarjamo s sodobnim plesom. Ne, to ni balet, ne tudi hiphop ni, ne niti tisto kar plešejo pri Marjotu, a-a, nismo podobne Velinam... Hudiča, zakaj si folk, ki me sprašuje kaj za boga je sodobni ples ne gre ogledat ene predstave in me končno reši more, ki me mučim vsakič ko razlagam kaj to je.

Anyway.

Živa 2007 je bila po dolgih letih spet pri Ivanu. Ja, luštno, mladina bo plesala, stvar bo zabavna. Eh, zmeraj se zafrknem in potem sedim nekje v prvi vrsti (zakaj zakaj zakaj imam veze in dobim dobre karte in potem strmim v stvari, ki mi niso všeč, in se smehljam, da ne zamorim že tako zamorjenih plesalcev) in čakam, da bo konec. Vem da zdaj infamiram koreografe in plesalce in kostumografe in selektorje in mame, ki so eno leto služile kot transporterji. Ampak resnično težko zdržim 2 uri gledati dolgocajtne profesionalce. Še težje gledam dolgocajtno mularijo.

Sploh ni catch v tem, da mladež ne bi bila odlično tehnično podkovana. Na žalost je koreografija enaka koreografiji. No ja, KAO koreografija. Stvar, ki jo delaš na vajah, da mulce navadiš gibanja v prostoru / plazenja / skokov NI KOREOGRAFIJA. Sem staromodna vem, ampak na žalost rada razumem, kaj gledam. Tripam na koreografije z dramaturškim lokom. Ne pa da mulc pojma nima kaj pleše. Nekaj izraža, ker vendar pleše sodobno tehniko in mora bit patetičen in trpet. In ubijala bi za humor. Ki ga ni. Ker je mladež en sam velik emo. Sigh.

In potem te ena od točk preseneti. Rečeš si, končno, ena dobro šolska skupina (ki so ponavadi, senza offesa, totalno LAME - za njih je Claydermann ponavadi višek rafiniranosti). Žal je skupina brezvesten plagiator. Fuj.

No comments: