Sunday 28 October 2007

Filmiram

Ponavadi mi ne znese v tednu pogledati niti enega filma, ta teden sem ŠTIRI, omg omg. Resno, zadnje čase gledam samo nadaljevanke, razne Bege iz zapore, Grde račke in podobno. Grdo navado imam, da se filmov lotim gledati ob 11 zvečer in potem nikakor ne pridem do konca. Zaspim vmes (spreminjam se v mojo mamo...)

No ta teden sem bila res pridna. Najprej 12 jeznih mož, ki smo ga gledali v okviru filozofskega krožka (ko pravnik želi biti intelektualec). Zakon film, odvrti se v porotniški sobi, temelji samo in izključno na dialogih, in vseeno ne moreš odlimat pogleda od ekrana (platna v mojem primeru).

Na poti domov sem pogledala drugo polovico Tramvaja poželenje, ki sem ga začela gledati prejšnjo soboto. Baterija laptopa je lihkar zdržala. Končno je moj dragi HP sodeloval z mano, ampak pomoje samo zato, ker je Marlon Brando tak seksič.


Ok, potem sem šla gledat Petelinji zajtrk. In včeraj je filmska odisejada triumfirala s Skrivnostno reko. Zakon, zakon, zakon film. Sean Penn je awesome (in s tem ne ciljam le na fizično privlačnost). Ko sem preklopila na POP sem ujela še konec I am Sam. Tip je kameleon. Iz bad guya v umsko zaostalega v le nekaj sekundah in le klik stran.

No comments: