Monday 19 February 2007

Rajze fiber? NI CAJTA

Ne vem če smo mi edina familja, ki dan pred odhodom na smučanje (ali katerekoli druge počitnice) ob 2:47 kipa smučke v avto, se prijavlja na razpise, katerim rok poteče jutri in seveda naredi generalno čiščenje bajte. Danes smo oprali 4 stroje perila, bili v trtah, jaz celo na fensi šmensi rojstnodnevnem kosilu. Zdaj pa klasična scena. Mati in hči se odločata med 16 ali 17 kremami, sin spi na kavču. Hiperaktivnost na višku (vsak po svoje).

Štos je v tem, da sem spala do skoraj 12h, zaradi česar me je ostali del družine iz dna zasovražil in razpisal nagrado za moj skalp. Potem sem šla praznovat Mirinih 18 let, proletarci so me skoraj pretepli. Zaradi občutkov krivde sem po kosilu tekla v trte, speglala 3 stroje, spucala kuhinjo, zdaj pa pakiram šale, gate in smučke.

Jutri Kranjska Gora (pravzaprav že danes). Ampak po norem kolokvijskem obdobju, ki je slavnostno triumfural s pustno ekonomijo, sem popolnoma izgubila občutek za čas.

Kljub prvotnim planom vlečem s sabo šolske knjige. Šment. Ampak za rezervo imam 90 ton leposlovja in polovico tretje sezone One Tree Hilla. Prioriteto lahko le ugibate.

No comments: