Tuesday 11 December 2007

Neugodno

  • mraz
  • potencialno spolno iztirjeni dedki, ki se ob 11 zvečer po slabo osvetljeni ulici peljejo z minimalno hitrostjo mimo tebe
  • sitni knjižničarji iz CTK-ja, ki so bili v prejšnjem življenju ziher vunbacitelji in so spet povzročili moj izpad dnevne norme (zmanjkal mi je en odstavek do zadanega cilja)
  • najdenje ostankov svinčenih cevi in na pol zgnilih las, ki jih je kot srečen kužek vodovodar danes zjutraj vrgel v škaf, v katerem ponavadi perem gate (cimri seveda čakajo mene, da odparvim posledice tega početja)

"Veseli" december kicks ass.

4 comments:

Αναμαρια said...

Matr, ampak včeraj popoldne so bili pa v CTK res neizmerno zagamani knjižničarji + neznosna gužva. Zdaj razumem, zakaj hodi nek vesolantski folk v matematično knjižnico barvat kopije s kostmi.

Eppy said...

Ma sej gužva je ok, samo ne razumem knjižnjičarjev, da se bunijo kaj je s temi študenti narobe, da tam delajo gužvo.

Αναμαρια said...

Meni gre pa bolj na živce to, da glede na pogoste kraje striktno vztrajajo na preganjanju telefonskih pogovorov na stopnice. Po moje bi povsem zadoščala zahteva po umiku iz čitalnice v recepcijo, ne pa ven na stopnice.

Gužva NI OK. Težko dobiš optimalno mesto zase, pa še najmnanj 10 folka v okolici istočasno diha, vzduhuje, škreblja s svinčniki in lista po papirjih. Za pop*!

Eppy said...

Ma gužva je meni kjut. Ok, pač ne dihanje oteženo ja. Samo človek ima tak filing, da ni sam, da so še drugi nesrečniki z groznimi knjigami. Tak mozoljast, slabo zgledajoč folk. Dobim občutek velike družine / slovanske zadruge.